Klantenservice


Wij helpen u graag!

Wij proberen u altijd zo goed als mogelijk van dienst te zijn en helpen u graag! De meest gestelde vragen over het huren van een springkussen of attractie hebben we alvast voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u liever persoonlijk contact met ons? Wij zijn dagelijks telefonisch en per email bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op.


Kan ik via de website direct reserveren?

De website van Attractieverhuur YP-Events is zo ingericht dat u makkelijk en snel uw producten online kunt reserveren. U plaatst eenvoudig de producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen. Bij het afronden van uw bestelling wordt direct de beschikbaarheid weergegeven. Wanneer het gewenste product niet gegarandeerd leverbaar is wordt uw bestelling automatisch omgezet in een aanvraag of wordt u een alternatief aangeboden. Liever eerst een offerte ontvangen? Ook dit is mogelijk! In dit geval verzoeken wij u vriendelijk uw aanvraag zo compleet mogelijk per email of het contactformulier aan ons te versturen.


Welke betaalopties kan ik kiezen voor een online bestellen?

Wanneer u een bestelling plaatst via onze website kunt u bij het afronden veilig betalen met IDEAL. Het is niet mogelijk om contant te betalen bij het afhalen of bezorgen van materialen.


Welke betaalopties kan ik kiezen voor een offerte order?

Wanneer u een offerte van ons heeft ontvangen kunt u deze eenvoudig bevestigen via de meegestuurde bevestigingslink. Wanneer u een offerte bevestigd kunt u in de online omgeving veilig betalen met IDEAL. Wij hanteren voor alle bestellingen een 100% vooruitbetaling. 


Kan ik zelf de beschikbaarheid controleren?

De beschikbaarheid van onze producten kunt u zelf controleren door het gewenste product in uw winkelwagen te plaatsen en vervolgens de gewenste huurdatum in te vullen. Het zogeheten 'stoplicht' voor het product geeft d.m.v. kleuren de beschikbaarheid voor u aan. Voor sommige producten kunt u zelf niet de beschikbaarheid controleren. Deze producten worden op de website aangegeven met de button 'offerte aanvragen'.


Groen

Het product is nog beschikbaar en kan direct worden gereserveerd.


Oranje

Het gewenste product is op de ingegeven huurdatum niet voldoende voorradig. Als u toch doorgaat met uw bestelling wordt deze automatisch omgezet in een aanvraag. Wij zullen onze uiterste best doen om u alsnog van dienst te zijn met het gewenste product of zullen u een alternatief aanbieden.


Rood

Helaas is het gewenste product niet meer beschikbaar op de gewenste huurdatum.
Wij bieden u graag een alternatief aan.


Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dit?

Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Heeft u een bestelling geplaatst waarvan de huurperiode over 5 dagen of later start? U kunt in dit geval de gewenste wijziging(en) aan ons doorgeven door per email te reageren op de reeds ontvangen huurbevestiging. Vindt uw bestelling binnen 5 dagen plaats? Wij verzoeken u in dit geval vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat we u snel van dienst kunnen zijn.


Het gehuurde springkussen of attractie is kapot, en nu?

Onze springkussens en attracties worden na iedere verhuring schoongemaakt en gecontroleerd volgens een streng onderhoudsprotocol. Hiermee garanderen wij dat onze materialen in absolute top conditie zijn wanneer deze door u worden gehuurd. Het kan echter altijd voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien. Neem in dit geval altijd direct telefonisch contact met ons op om de geconstateerde schade te melden. Wij zullen er direct alles aan doen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Denk hierbij aan het repareren van de gehuurde attractie op locatie of het leveren van een vervangend product. Let op: indien u geen contact met ons opneemt kunnen wij het probleem ook niet oplossen. Gebreken die pas achteraf worden gemeld worden behandeld als ontstane schade gedurende de huurperiode en vallen onder uw aansprakelijkheid.


-Er is schade ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde product, wat nu?

Neem direct telefonisch contact met ons op als er schade is ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde product! Wij zullen in dit geval direct kijken of het probleem dezelfde dag verholpen kan worden. Hoe zit het met de kosten voor reparatie? Raadpleeg altijd uw aansprakelijkheidsverzekering vóór u materialen huurt of eventuele schade wordt gedekt door uw verzekeraar. Mocht dit niet het geval zijn, dan raden wij u aan om een tijdelijke evenementen verzekering af te sluiten. Bij aantoonbare schade, door opzet of onzorgvuldigheid, aan onze verhuur materialen zullen wij altijd een expert raadplegen om de ernst van de schade te bepalen. De kosten voor het herstellen of vervangen van het gehuurde product worden altijd in rekening gebracht.


Afhalen, bezorgen en compleet verzorgd

Je kunt bij Attractieverhuur YP-Events op verschillende manieren huren. Voor veel producten is afhalen mogelijk en tevens de goedkoopste manier om te huren. Bepaalde producten worden uitsluitend door ons bezorgt of compleet verzorgd. Wanneer dit het geval is staat dit aangegeven in de omschrijving van het desbetreffende product. 

Afhalen

Wanneer u materialen huurt op afhaalbasis kunt u deze normaal gesproken de dag voor levering afhalen tussen 14:00 uur en 17:30 uur en de dag erna terugbrengen tussen 09:00 en 12:00 uur. (mits beschikbaar) U betaalt in dit geval uitsluitend voor de dag waarop u het product gebruikt. Huurt u materialen voor in het weekend? Dan kunt u de materialen op vrijdag tussen 14:00 en 17:30 uur ophalen en op maandag terug brengen tussen 09:00 uur en 12:00 uur. Brengt u de materialen liever in het weekend terug? Dan kan dit in overleg worden afgestemd. Mochten we van bovenstaande afhaal/retour momenten moeten afwijken dan wordt u hier telefonisch over ingelicht. Wij nemen in de week voor de huurperiode telefonisch contact met u op om het afhaalmoment definitief af te stemmen.


Onze afhaallocatie:

Attractieverhuur YP-Events

Biezen 76b, 2771 CN Boskoop


Bezorgen

Uiteraard kunnen wij de gehuurde materialen ook bij u bezorgen. Bij het afronden van uw bestelling kunt u deze optie aanvinken. Op basis van uw postcode berekent ons systeem automatisch de bezorgkosten naar uw locatie. Voor het bezorgen van springkussens en attracties berekenen wij € 0,75 euro excl. 21% BTW per gereden kilometer vanaf Boskoop. Dit tarief is inclusief op en afbouwen van de gehuurde materialen.


Compleet verzorgd

Sommige attracties worden uitsluitend op basis van complete verzorging aangeboden. Wij zorgen er in dit geval voor dat u nergens meer naar om hoeft te kijken. Onze medewerkers zijn opgeleid om onze attracties op een professionele manier op te bouwen, te begeleiden en weer af te breken. Een compleet evenement laten verzorgen? Ook hierbij assisteren we graag! We beschikken over een enthousiast team medewerkers die ervoor kunnen zorgen dat uw evenement vlekkeloos verloopt en uw gasten op een veilige manier gebruik kunnen maken van onze attracties. Voor meer informatie over het verzorgen van complete evenementen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Wanneer wij een compleet verzorgde attractie leveren berekenen wij € 0,75 euro excl. 21% BTW per gereden kilometer vanaf Boskoop voor leveringen met een bestelwagen. Voor onze mobiele aanhangwagen attracties berekenen we € 0,95 euro excl. 21% BTW per gereden kilometer.


Praktische informatie over het huren van een attractie

Wij adviseren u om de locatie, waar u het springkussen of attractie wilt plaatsen, op te meten om te voorkomen dat het deze niet past of beschadigd raakt tijdens het gebruik. Houdt naast de afmetingen van het product altijd rekening met ongeveer één meter vrije ruimte aan alle zijdes. Opblaasbare attracties kunnen worden geplaatst op bijna iedere zachte of harde ondergrond. (met uitzondering van puin, grint, zand en gravel) Wij zorgen altijd voor de juiste materialen t.b.v. het verankeren van het springkussen of attractie. (grondankers of zandzakken) Indien u een springkussen of opblaas attractie wilt plaatsen op een harde ondergrond dient u tevens valmatten te gebruiken. Deze kunt u bestellen via onze website.


Toezicht tijdens het gebruik van een attractie
Op het moment dat u een springkussen, stormbaan of andere attractie bij ons huurt bent u verplicht om zelf toezicht te houden. Indien u zelf geen toezicht wilt houden is het ook mogelijk om enthousiaste activiteitenbegeleiders bij ons in te huren. Onze medewerkers zijn opgeleid om onze attracties op een professionele manier te begeleiden. Indien u van deze optie gebruik wilt maken, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden hiervoor te bespreken.


Mobiele attracties

Voor onze mobiele attracties is een stabiele en volledig vlakke ondergrond noodzakelijk. Het terrein waar u de attractie wilt plaatsen dient berijdbaar en bereikbaar te zijn. Voor sommige mobiele attracties dient u te zorgen voor voldoende dranghekken en rijplaten. Dit staat per attracties aangegeven in de omschrijving.


Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden kunt u hier bekijken.


Contactgegevens

Voor al uw overige vragen en vrijblijvend advies zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar via:

Telefoon: +31(0)182-752187

Email: info@ypevents.nl