Klantenservice


Wij helpen je graag!

Wij proberen je altijd zo goed als mogelijk van dienst te zijn en helpen je graag! De meest gestelde vragen over het huren van een springkussen of attractie hebben we alvast voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen of heb je liever persoonlijk contact met ons? Wij zijn dagelijks telefonisch en per email bereikbaar om al je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op.


Kan ik via de website direct reserveren?

De website van Attractieverhuur YP-Events is zo ingericht dat je makkelijk en snel producten online kunt reserveren. Je plaatst eenvoudig de producten die je wilt bestellen in de winkelwagen. Bij het afronden van je bestelling wordt direct de beschikbaarheid weergegeven. Wanneer het gewenste product niet gegarandeerd leverbaar is wordt je bestelling automatisch omgezet in een aanvraag of wordt een alternatief aangeboden. Liever eerst een offerte ontvangen? Ook dit is mogelijk! In dit geval verzoeken wij je vriendelijk de aanvraag zo compleet mogelijk per email of het contactformulier aan ons te versturen.


Welke betaalopties kan ik kiezen voor een online bestelling?

Wanneer je een bestelling plaatst via onze website kun je bij het afronden veilig betalen met IDEAL. Het is niet mogelijk om contant te betalen bij het afhalen of bezorgen van materialen.


Welke betaalopties kan ik kiezen voor een offerte order?

Wanneer je een offerte van ons hebt ontvangen kun je deze eenvoudig bevestigen via de meegestuurde bevestigingslink. Wanneer je een offerte bevestigd kun je in de online omgeving veilig betalen met IDEAL. Bedrijven en instanties bieden wij de mogelijkheid om op factuur te betalen. Wij hanteren voor alle bestellingen een 100% vooruitbetaling.


Kan ik zelf de beschikbaarheid controleren?

De beschikbaarheid van onze producten kun je zelf controleren door het gewenste product in de winkelwagen te plaatsen en vervolgens de gewenste huurdatum in te vullen. Het zogeheten 'stoplicht' voor het product geeft d.m.v. kleuren de beschikbaarheid voor je aan. Voor sommige producten kun je zelf niet de beschikbaarheid controleren. Deze producten worden op de website aangegeven met de button 'offerte aanvragen'.


Groen

Het product is nog beschikbaar en kan direct worden gereserveerd.


Oranje

Het gewenste product is op de ingegeven huurdatum niet voldoende voorradig. Als je toch doorgaat met de bestelling wordt deze automatisch omgezet in een aanvraag. Wij zullen onze uiterste best doen om je alsnog van dienst te zijn met het gewenste product of zullen een alternatief aanbieden.


Rood

Helaas is het gewenste product niet meer beschikbaar op de gewenste huurdatum.
Wij bieden je graag een alternatief aan.


Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dit?

Uiteraard is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. Heb je een bestelling geplaatst waarvan de huurperiode over 5 dagen of later start? Je kunt in dit geval de gewenste wijziging(en) aan ons doorgeven door per email te reageren op de reeds ontvangen huurbevestiging. Vindt de bestelling binnen 5 dagen plaats? Wij verzoeken je in dit geval vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat we je snel van dienst kunnen zijn.


Het gehuurde springkussen of attractie is kapot, en nu?

Onze springkussens en attracties worden na iedere verhuring schoongemaakt en gecontroleerd volgens een streng onderhoudsprotocol. Hiermee garanderen wij dat onze materialen in absolute top conditie zijn wanneer deze door jou worden gehuurd. Het kan echter altijd voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien. Neem in dit geval altijd direct telefonisch contact met ons op om de geconstateerde schade te melden. Wij zullen er direct alles aan doen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Denk hierbij aan het repareren van de gehuurde attractie op locatie of het leveren van een vervangend product. Let op: indien je geen contact met ons opneemt kunnen wij het probleem ook niet oplossen. Gebreken die pas achteraf worden gemeld, worden behandeld als ontstane schade gedurende de huurperiode en vallen onder je eigen aansprakelijkheid.


-Er is schade ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde product, wat nu?

Neem direct telefonisch contact met ons op als er schade is ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde product! Wij zullen in dit geval direct kijken of het probleem dezelfde dag verholpen kan worden. Hoe zit het met de kosten voor reparatie? Raadpleeg altijd je aansprakelijkheidsverzekering vóór je materialen huurt of eventuele schade wordt gedekt door de verzekeraar. Mocht dit niet het geval zijn, dan raden wij je aan om een tijdelijke evenementen verzekering af te sluiten. Bij aantoonbare schade, door opzet of onzorgvuldigheid, aan onze verhuur materialen zullen wij altijd een expert raadplegen om de ernst van de schade te bepalen. De kosten voor het herstellen of vervangen van het gehuurde product worden altijd in rekening gebracht.


Afhalen, bezorgen en compleet verzorgd

Je kunt bij Attractieverhuur YP-Events op verschillende manieren huren. Voor veel producten is afhalen mogelijk en tevens de goedkoopste manier om te huren. Bepaalde producten worden uitsluitend door ons bezorgd of compleet verzorgd geleverd. Wanneer dit het geval is, staat dit aangegeven in de omschrijving van het desbetreffende product. 

Afhalen

Wanneer je materialen huurt op afhaalbasis kun je deze normaal gesproken de dag voor levering afhalen tussen 14:00 uur en 17:30 uur en de dag erna terugbrengen tussen 09:00 en 12:00 uur (mits beschikbaar). Je betaalt in dit geval uitsluitend voor de dag waarop je het product gebruikt. Huur je materialen voor in het weekend? Dan kan je de materialen op vrijdag tussen 14:00 en 17:30 uur ophalen en op maandag terug brengen tussen 09:00 uur en 12:00 uur. Breng je de materialen liever in het weekend terug? Dan kan dit in overleg worden afgestemd. Mochten we van bovenstaande afhaal/retour momenten moeten afwijken dan word je hier telefonisch over ingelicht. Wij nemen in de week voor de huurperiode telefonisch contact met je op om het afhaalmoment definitief af te stemmen.


Onze afhaallocatie:

Attractieverhuur YP-Events

Biezen 76b, 2771 CN Boskoop


Bezorgen

Uiteraard kunnen wij de gehuurde materialen ook bij je bezorgen. Bij het afronden van de bestelling kun je deze optie aanvinken. Op basis van je postcode berekent ons systeem automatisch de bezorgkosten naar je locatie. Voor het bezorgen van springkussens en attracties berekenen wij € 0,75 euro excl. 21% BTW per gereden kilometer vanaf Boskoop. Dit tarief is inclusief op en afbouwen van de gehuurde materialen.


Compleet verzorgd

Sommige attracties worden uitsluitend op basis van complete verzorging aangeboden. Wij zorgen er in dit geval voor dat je nergens meer naar om hoeft te kijken. Onze medewerkers zijn opgeleid om onze attracties op een professionele manier op te bouwen, te begeleiden en weer af te breken. Een compleet evenement laten verzorgen? Ook hierbij assisteren we graag! We beschikken over een enthousiast team van medewerkers die ervoor kunnen zorgen dat je evenement vlekkeloos verloopt en je gasten op een veilige manier gebruik kunnen maken van onze attracties. Voor meer informatie over het verzorgen van complete evenementen kun je vrijblijvend contact met ons opnemen. Wanneer wij een compleet verzorgde attractie leveren berekenen wij € 0,75 euro excl. 21% BTW per gereden kilometer vanaf Boskoop voor leveringen met een bestelwagen. Voor onze mobiele aanhangwagen attracties berekenen we € 0,95 euro excl. 21% BTW per gereden kilometer.


Praktische informatie over het huren van een attractie

Wij adviseren je om de locatie, waar je het springkussen of attractie wilt plaatsen, op te meten om te voorkomen dat het deze niet past of beschadigd raakt tijdens het gebruik. Houd naast de afmetingen van het product altijd rekening met ongeveer één meter vrije ruimte aan alle zijdes. Opblaasbare attracties kunnen worden geplaatst op bijna iedere zachte of harde ondergrond (met uitzondering van puin, grint, zand en gravel). Wij zorgen altijd voor de juiste materialen t.b.v. het verankeren van het springkussen of attractie (grondankers of zandzakken). Indien je een springkussen of opblaas attractie wilt plaatsen op een harde ondergrond dien je tevens valmatten te gebruiken. Deze kun je bestellen via onze website.


Toezicht tijdens het gebruik van een attractie
Op het moment dat je een springkussen, stormbaan of andere attractie bij ons huurt ben je verplicht om zelf toezicht te houden. Indien je zelf geen toezicht wilt houden is het ook mogelijk om enthousiaste activiteitenbegeleiders bij ons in te huren. Onze medewerkers zijn opgeleid om onze attracties op een professionele manier te begeleiden. Indien je van deze optie gebruik wilt maken, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden hiervoor te bespreken.


Mobiele attracties

Voor onze mobiele attracties is een stabiele en volledig vlakke ondergrond noodzakelijk. Het terrein waar je de attractie wilt plaatsen dient berijdbaar en bereikbaar te zijn. Voor sommige mobiele attracties dien je te zorgen voor voldoende dranghekken en rijplaten. Dit staat per attracties aangegeven in de omschrijving.


Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden kun je hier bekijken.


Contactgegevens

Voor al je overige vragen en vrijblijvend advies zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar via:

Telefoon: +31(0)182-752187

Email: info@ypevents.nl