Merk activatie

Je merk laten opvallen? Wij zorgen voor spraakmakende merk activiaties. 

Nog even geduld, binnenkort vind je hier meer informatie.


// CASE: Takeshi's Castle - Comedy Central

Het meest spraakmakende onderdeel 'De Honeycomb Maze' als publiekstrekker op evenementen in Europa!
Maak je borst nat en zet je helm op, want we gaan er weer voor. De koning van de gameshows, Takeshi’s Castle, keert na bijna een decennium terug op Comedy Central. Dit keer vanuit Thailand, met 100 nieuwe deelnemers die zich vrijwillig op hebben gegeven om het Kasteel van Generaal Takeshi te bestormen. De spellen zijn achterlijk, de deelnemers fantastisch, de generaal meedogenloos.

Op de vraag…”is het mogelijk om een levensechte variant van de HoneyComb Maze te maken’ hebben wij uiteraard volmondig JA gezegd! Door de unieke samenwerking met ons geweldige design en productie team is er in maar liefst 4 weken tijd een levensechte opblaasbare variant ontwikkeld en geproduceerd. De herkenbare bonte kleuren en knal rode deuren van dit spectaculaire doolhof, in de vorm van een honingraad, zorgen voor een enorme aantrekkingskracht en herkenbaarheid tijdens diverse evenementen in heel Europa! YP-Events is de trotste partner van Comedy Central en verzorgt de productie en gehele uitvoering van de evenementen in Europa. Inclusief acteurs, signing, logistieke handling en onderhoud aan de unieke opblaasbare Honeycomb Maze.


De aftrap van de Europese promotietour van Takeshi’s Castle startte op zaterdag 31 maart 2018 in de Jaarbeurs Utrecht (NL) tijdens Dutch Comic Con. De Honeycomb Maze van Takeshi’s Castle was absoluut één van de publiekstrekkers! Meer dan 3000 trouwe fans trotseerde, gekleed in een opvallend Takeshi’s Castle hesje en voorzien van veiligheidshelm, het honingraad doolhof van de enige echte Generaal Lee en zijn demonen. Het vinden van de juiste weg naar buiten bleek in veel gevallen toch niet zo makkelijk als dat het leek…